Loading ...

Job content

Des de Marlex Human Capital, estem col·laborant amb una important empresa ubicada a la comarca del Bages, especialitzada en la comercialització de material i articles esportius, que actualment té la necessitat d’incorporar al seu equip un/a Export Back Office amb anglès;

Quina serà la teva missió a l’empresa?

En dependència del/la Responsable de departament, la persona seleccionada s’ocuparà de:

  • Gestió de processos pel que fa a la gestió d’ofertes, logística i expedició.
  • Gestió integral del client, des de la prospecció o contacte comercial inicial, gestió de l’oferta i seguiment de la comanda.
  • Seguiment i gestió de la part administrativa, facturació i contractes internacionals.
  • Detecció i captació de noves oportunitats de negoci internacional.
  • Control i gestió de la documentació de transport (Duanes...)

Al perfil seleccionat se li ofereix:

  • Incorporació a un equip de treball professional i dinàmic.
  • Estabilitat dins de l’empresa.
  • Formació contínua interna.
  • Jornada completa de dilluns a divendres (divendres, jornada intensiva)
  • Salari condicionat a la trajectòria professional de la persona.

Ets el/la candidat/a ideal si tens...

  • Formació Professional de Grau en Comerç Internacional o Postgrau en Exportació.
  • Experiència mínima de 3-5 anys en una posició similar.
  • Imprescindible domini fluid de l’anglès, i valorable altres idiomes (alemany, francès o italià).
  • Nivell d’Excel avançat.
  • Coneixements duanes, transports.
  • Persona dinàmica, proactiva i orientada al tracte amb el client.
Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...