Loading ...

Job content

T’agradaria incorporar-te en una companyia top employer líder a Europa?

Tens experiència en atenció al client? T’apassiona oferir un servei de màxima qualitat?

T’estem buscant!

Securitas Direct és el líder del mercat europeu de seguretat amb monitorització d’alarmes intel·ligents per a llars i petits negocis, donem servei a més de 4 milions de persones arreu del món gràcies a un equip de més de 25.000 professionals, presents a 16 països d’Europa i Amèrica Llatina. Hem creat les innovacions més disruptives del mercat, les quals han esdevingut estàndard per a la indústria i el sector.

A Securitas Direct, som persones que protegim persones, i busquem incorporar assessors telefònics al nostre equip de central receptora d’alarme on les teves funcions principals seran:

  • Rebre, gestionar i resoldre cqualsevol gestió, salt d’alarma, consulta o incidència dels nostres clients, donant una solució satisfactòria desde el primer contacte.
  • Actuar, front els salts d’alarma, segons els protocols establerts.
  • Tractar als clients amb un clar ojectiu d’exel·lència.
  • Oferir la millor solució al client en un temps òptim per realitzar la gestió en concret.

T’oferim un ambient dinàmic, amb diversitat de projectes i oportunitats i on podràs desenvolupar-te en una de les millors companyies per treballar.

El lloc de treball disponible s’ubica a l’àrea d’Operacions, concretament dins del departament de Relació amb el client.

Què oferim?

  • Incorporació a una multinacional en creixement amb grans oportunitats de desenvolupament.
  • Contracte indefinit des del primer dia.
  • Estabilitat laboral
  • Horaris fixos i en diferents torns.
  • Contracte de Dll a Dg, possibilitat de contracte de caps de setmana i festius per facilitar la conciliació.
  • Plus per festius, anglès i nocturnitat.
  • Formació inicial remunerada (no selectiva) però amb assistència obligatòria.
  • Formació contínua.
  • Fruita a la oficina.
  • Busquem persones altament responsables i compromeses amb els clients, amb ganes d’aprendre i créixer professionalment.

Requisits imprescindibles:

  • Experiència de mínim 6 mesos d’atenció telefònica al client. (preferiblement en contact center).
  • Excel·lents habilitats de comunicació.
  • Alta capacitat resolutiva.
  • Orientació al client.
  • Rapidesa en el maneig de l’ordinador i el teclat.
  • Excel·lent nivell de Català.

T’agradaria treballar amb un equip dedicat i apassionat per als que la seguretat és un dret humà? Vols unir-te a una companyia on la innovació i la tecnologia són la base de les solucions?

Inscriu-t’hi, estem esperant el teu talent!

Loading ...
Loading ...

Click to apply for free candidate

Apply

Loading ...
Loading ...

SIMILAR JOBS

Loading ...
Loading ...